איך נפטרים מצלקות אקנה ?

שתפו את המאמר:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

קיצורי דרך:

סוף סוף יש פתרון וטיפול רפואי בצלקות אקנה .מעל 80% מהאוכלוסיה סובלת מפצעי אקנה בגיל ההתבגרות. יחד עם זאת, הבעיה האמיתית היא הצלקות שנשארות על תווי הפנים גם אחרי שהפצעים עצמם נעלמים. הפצעים נוצרים במקור כתוצאה מפעילות הורמונאלית מוגברת שיוצרת הפרשת יתר של בלוטת החלב. בהמשך עשויה להופיע גם דלקת, כאשר האיזורים העיקריים בהם ניתן לזהות את האקנה הם המצח, האף, הלחיים והסנטר ולעיתים גם מפתח החזה והגב.

במרפאת יו אסתטיקס מבצעים את הטיפול היעיל ביותר בצלקות אקנה. הטיפול מבוסס על לייזר פרקציונאלי באורך גל של 1540 ננומטר והוא גורם לגוף לייצר קולגן ואלסטין. בסוף הטיפול נוצרת שכבת עור חדשה, שממלאת ומטשטשת את הצלקת.

בתוך 5 טיפולים בלבד תוכלו ליהנות מהיתרונות המתקדמים של הטיפול ולהגיע לתוצאות מקסימאליות. מעבר לכך, זהו טיפול שעושים רק פעם אחת בחיים ואצלנו תוכלו לבצע אותו על ידי רופא מומחה. צרו קשר עם אחד מנציגי המרפאה ותאמו פגישת ייעוץ חינם.

למה לבצע טיפול בצלקות אקנה אצלנו ?

יש כמה סיבות שיכולות להסביר מדוע כדאי לטפל בצלקות אקנה במרפאה של יו אסתטיקס. ראשית, אנו מתמחים באסתטיקה רפואית ללא התערבות כירורגית. כל הטיפולים מבוצעים על ידי רופאים מיומנים ובעלי הכשרה מתאימה. שנית, המרפאה מציעה את המגוון הרחב ביותר של הטכנולוגיות המתקדמות בעולם, שנמצאות תחת אישור משרד הבריאות הישראלי ומשרד הבריאות האמריקאי. טיפולי הלייזר שלנו הם ההבטחה הגדולה ביותר להשגת התוצאה הרצויה גם במקרים של צלקות אקנה קשות.

טיפולי לייזר פרקציונאלי לא כרוכים בדרך כלל באלחוש או הרדמה. הם מתאימים לטווח גילאים רחב, ניתן לבצע אותם גם בקרב מטופלים כהי עור ואחריהם ניתן לחזור לשגרה רגילה ללא תקופת החלמה. ההגבלה היחידה היא מפני חשיפה לשמש במשך שבועיים מתום הטיפול. גם בנושא הזה נשמח לעמוד לרשותכם עם כל התשובות: צרו קשר עם נציגי המרפאה ובואו להעלים את הצלקות.

לקוחות חדשים? מגיע לכם טיפול בוטוקס מתנה!

*מיועד ללקוחות חדשות בלבד מגיל 30+. מתנה אחת ללקוחה שרוכשת טיפול נוסף אין כפל מתנות . מותנה בכפוף להתאמה רפואית

מרפאת מומחים ללא התערבות כירוגית

לכל סוגי הטיפולים לחץ כאן >>

מאמרים נוספים בנושא:

Sex with hot twins.

Sex with hot twins. Daniel had a high temperature and he needed to urgently call an ambulance. When the guy porn hd videos opened the

Sex on the beach.

Sex on the beach. Names and some details have been changed for privacy reasons. I can't contain this story, but I can't tell anyone I

לטיפולי הבוטקוס המתקדמים שלנו