בוטוקס המקורי במרפאת יו אסתטיקס

שתפו את המאמר:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

קיצורי דרך:

במרפאת יו אסתטיקס אנחנו משתמשים אך ורק בבוטוקס המקורי תוצרת ארה”ב .פעילות יתר של שרירים יוצרת את הקמטים הרוחביים במצח, את הקמטים שבצידי העיניים, ואת קמט הזעף שבין הגבות.
רצוי לטפל בקמטים אלה בגיל מוקדם יחסית כדי למנוע היווצרות של קמטים נוספים ואת התדרדרות המצב של הקמטים הקיימים. הטיפול / מילוי קמטים אלה מתבצע בהזרקה של טוקסין הבוטולוניום ששמו המסחרי הוא BOTOX.

שימושים בבוטוקס

ל בוטוקס יש שימושים נוספים: טיפול בהזעההרמה מוגבלת של המצח והעפעפיים ומניעה של התכווצויות לא רצוניות של העיניים.

במקרים מסויימים ניתן להזריק בוטוקס כדי לשפר את מראה הצוואר המדלדל. השפעת הבוטוקס היא לתקופה של חודשים ספורים והמטופל יצטרך לעבור שניים עד ארבעה טיפולים בשנה.

מתי כדאי ,ולמי מתאימים טיפולי בוטוקס ?

הטיפול מומלץ לגברים ונשים כאחד,ככל שאנחנו מתבגרים מתרופפת האלסטיות של העור שלנו ,הפנים מאבדות נפח ,ומתהווים קמטים.

הבוטוקס

מאפשר לנו לטפל בקמטי הבעה בעיקר אלו שבשליש העליון של הפנים : מצח מקומט ,קמט זעף  עמוק בין העיניים ,שגורם להבעה כעוסה ,וקמטים בזוויות העיניים שמבגרים את המראה שלנו.

ניתן להזריק בוטוקס

גם באזורים נוספים :כמו לקמטוטים עדינים בצוואר כדי לשוות לו מראה חלק צעיר ורענן יותר, ולטיפול בהזעת יתר בכפות הידיים ובבית השחי,טיפול זה סותם כ שמונים אחוז מנקודות ההפרשה של בלוטות הזיעה לתקופה של עד חצי שנה.

הבוטוקס בטוח לשימוש

במינון נכון ,ומאושר ע”י משרדי הבריאות ברחבי העולם כולו, הזרקות בוטוקס אינן מתאימות לנשים בהריון ולאלו שסובלים מבעיות נוירולוגיות .

על טיפולי בוטוקס טיפול בבוטוקס הוא:

טיפול אסתטי

,הבוטוקס מוזרק במינונים קטנים מאד לתוך שרירים מוגדרים  והוא משתק את פעילות  אותם השרירים הגורמים להיווצרות של קמטי הבעה, שאר שרירי הפנים שלהם לא הוזרק בוטוקס יתפקדו בצורה  רגילה וכך תישמר ההבעה הטבעית.
הטיפול קל למדי , בדרך כלל ישב המטופל עם חומר אלחוש כעשרים דקות לפני הטיפול ולאחר מכן

הטיפול יתבצע ע”י רופא מוסמך בלבד!

השפעת החומר ניכרת רק מספר ימים לאחר הטיפול , קמטי ההבעה משוטחים ומתקבל מראה צעיר ורענן יותר . צריך  לחזור על הטיפול אחת לשלושה עד שישה חודשים. בנוסף לבוטוקס ניתן גם למלא קמטים ,אך זה בעזרת חומרי מילוי ועל זה בפרק הבא שעוסק בהזרקות למילוי קמטים.

לקוחות חדשים? מגיע לכם טיפול בוטוקס מתנה!

*מיועד ללקוחות חדשות בלבד מגיל 30+. מתנה אחת ללקוחה שרוכשת טיפול נוסף אין כפל מתנות . מותנה בכפוף להתאמה רפואית

מרפאת מומחים ללא התערבות כירוגית

לכל סוגי הטיפולים לחץ כאן >>

מאמרים נוספים בנושא:

Sex with hot twins.

Sex with hot twins. Daniel had a high temperature and he needed to urgently call an ambulance. When the guy porn hd videos opened the

Sex on the beach.

Sex on the beach. Names and some details have been changed for privacy reasons. I can't contain this story, but I can't tell anyone I

לטיפולי הבוטקוס המתקדמים שלנו