האם אפשר לטשטש או להעלים צלקות ?

שתפו את המאמר:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

קיצורי דרך:

צלקות שנגרמו כתוצאה מפציעה או ניתוח עלולות להסב עוגמת נפש לגברים ונשים בכל הגילאים. הצלקות מורידות את הביטחון העצמי,  פוגעות במראה האסתטי ועלולות גם לגרום לדלקת או לתופעות לוואי. הדרך הטובה ביותר להעלים את הצלקות היא לבצע טיפולי לייזר פרקציונאלי,.

המומחים של מרפאת יו אסתטיקס מבצעים טיפולי לייזר במהלכם קרני לייזר זעירות חודרות לשכבות הדרמיס העמוקות ביותר של העור. המטרה היא לנצל את אורכי הגל על מנת ליצור סדרת פציעות מיקרוסקופיות נקודתיות, כדי לאלץ את רקמות העור העמוקות לעבור תהליך מואץ של התחדשות.

תוצאות הטיפולים באות לידי ביטוי בעלייה בייצור רקמות החיבור בעור ובחומצה היאלורונית. בנוסף, בעזרת הטיפול ניתן להביא להחלקה ומילוי צלקות מבלי לפגוע בשלמות שכבת העור העליונה.

היתרונות של מרפאת יו אסתטיקס

רק במרפאת יו אסתטיקס תוכלו להתייעץ בחינם עם אנשי מקצוע שמתמחים באסתטיקה רפואית ללא התערבות כירורגית. אין צורך בהרדמה או אלחוש על מנת לבצע טיפול בצלקות באחת המרפאות שלנו, טיפולי לייזר פרקציונאלי נחשבים להבטחה הגדולה ביותר לטיפול מהיר והם מתאימים גם לכהי עור. לאחר הטיפול ניתן לחזור לשגרת פעילות רגילה וליהנות משיפור דרמטי בתחושת הביטחון העצמי.

כל הטיפולים במרפאת יו אסתטיקס מבוצעים עם מבחר המכשירים הרפואיים הקיימים בתחום. אנו משלבים בין גלי רדיו, אולטרא סאונד, IPL, לייזר 1540 ואינפרא אדום כדי להציע טיפולים בצלקות. אצלנו תוכלו לבצע את הטיפול בשיטות המאושרות על ידי משרד הבריאות הישראלי והאמריקאי ולהצטרף למשפחת הלקוחות המרוצים.

יש לכם שאלות על טיפול בצלקות? רוצים להעלים צלקות ישנות ולא יודעים איך לעשות את זה? צרו קשר כבר עכשיו עם אחד מנציגי מרפאת יו אסתטיקס ותאמו מולנו פגישת ייעוץ בחינם.

לקוחות חדשים? מגיע לכם טיפול בוטוקס מתנה!

*מיועד ללקוחות חדשות בלבד מגיל 30+. מתנה אחת ללקוחה שרוכשת טיפול נוסף אין כפל מתנות . מותנה בכפוף להתאמה רפואית

מרפאת מומחים ללא התערבות כירוגית

לכל סוגי הטיפולים לחץ כאן >>

מאמרים נוספים בנושא:

Sex with hot twins.

Sex with hot twins. Daniel had a high temperature and he needed to urgently call an ambulance. When the guy porn hd videos opened the

Sex on the beach.

Sex on the beach. Names and some details have been changed for privacy reasons. I can't contain this story, but I can't tell anyone I

לטיפולי הבוטקוס המתקדמים שלנו