העלמת כתמי גיל וכתמי שמש ונימים

שתפו את המאמר:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

קיצורי דרך:

מאת דר’ גלינה שרסטיוק

אחד הפגמים האסתטיים הלא נעימים שתושבי הארץ סובלים ממנו הם כתמי פיגמנטציה שנקראים גם כתמי גיל או כתמי שמש. חשיפה מרובה לשמש בגיל צעיר גורמת לכך שבגיל מבוגר מתחילים לצוץ כתמים כהים על הפנים שלנו על החזה ועל כפות הידיים. הכתמים מפריעים מאד לאלו שסובלים מהם. עד היום השיטה השמרנית הייתה לצרוב את הכתמים עם חנקן נוזלי אך בשיטה זו יש סכנה של שינוי צבע העור ולא משתמשים בה להסרת כתמים מרובים שמתפרשים על פני שטח רחב יחסית.

ביו אסתטיקס עובדים בשיטה המתקדמת ביותר בתחום,אנחנו מעלימים את כתמי הפיגמנטציה באמצעות מכשיר אמריקאי חדש של חברת פלומר שמפזר קרני IPL –הבזקי אור, על פני השטח המטופל.קרן האור נספחת במלנין שזה הפיגמנט שיוצר את הכתם וממיסה אותו.

כבר לאחר הטיפול הראשון רואים שינוי משמעותי. בדרך כלל הטיפול כרוך בסדרה של שלושה מפגשים שמתקיימים אחת לשבועיים.הטיפול אינו כואב וכל מה שהמטופל ירגיש הוא עיקצוצים קלים על פני העור בזמן הטיפול.
זה הוא אחד הטיפולים האסתטיים הבודדים שמספר הגברים והנשים שעוברים אותו הוא כמעט שווה. במקרה של הטיפול הספציפי הזה מגיעים יותר אנשי עסקים שמרגישים שמעבר לכך שהכתמים הם לא אסתטיים -הם גם משווים ארשת מבוגרת יותר, מה שמהווה כיום חיסרון בעולם העסקים הקשוח.הגברים מתמקדים יותר בכתמים על הידיים והפנים והנשים מבקשות לעבור את אותו טיפול אך מוסיפות גם טיפול באיזור המחשוף.

טיפול דומה מתבצע גם בהעלמת נימי דם בבעיות כמו קופרוז רוזסיאה או פורט ויינשטיין – מונחים שאלו שסובלים מהבעיה מכירים אותם טוב מאד. גם במקרה של העלמת נימים מדובר על סידרה של שלושה עד חמישה טיפולים.קרן האור נטמעת בנימי הדם ממזערת אותם ובסופו של תהליך מעלימה אותם.

לקבלת פגישת ייעוץ לטיפול בכתמי גיל, כתמי שמש, ונימים פנו למרכז לרפואה אסתטית – יו אסתטיקס בטלפון: 073-2485254

לקוחות חדשים? מגיע לכם טיפול בוטוקס מתנה!

*מיועד ללקוחות חדשות בלבד מגיל 30+. מתנה אחת ללקוחה שרוכשת טיפול נוסף אין כפל מתנות . מותנה בכפוף להתאמה רפואית

מרפאת מומחים ללא התערבות כירוגית

לכל סוגי הטיפולים לחץ כאן >>

מאמרים נוספים בנושא:

Sex with hot twins.

Sex with hot twins. Daniel had a high temperature and he needed to urgently call an ambulance. When the guy porn hd videos opened the

Sex on the beach.

Sex on the beach. Names and some details have been changed for privacy reasons. I can't contain this story, but I can't tell anyone I

לטיפולי הבוטקוס המתקדמים שלנו