הצערת עור הפנים – השילוב המנצח של יו אסתטיקס

שתפו את המאמר:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

קיצורי דרך:

העולם מלא באנשים יפים : אנשים בגילאי חמישים שישים שבעים ,גברים ונשים שנראים מצוין יחסית לגילם . וכולם רוצים להיראות טוב יותר להיפטר מהקמטים ולהצעיר את עור הפנים . בשלושת העשורים האחרונים היינו עדים לפריצות דרך אדירות בתחום המזון , תרבות הגוף והטיפולים האסתטיים . מטבע הלשון חמישים הוא הארבעים החדש ( או שישים הוא החמישים החדש וכך הלאה … )תקף ומתקדם בצעדי ענק . כשאנחנו נזכרים בילדות שלנו , הורינו וחבריהם נראו הרבה יותר מבוגרים מאתנו כיום . אנשים מקפידים על תזונה נכונה , על ספורט , וכמובן שכל הטיפולים החדשים שהומצאו בשנים האחרונות עוזרים לנו להיראות מצוין יחסית לגילנו . יחד עם זאת כשאנחנו מתבגרים שרירי הפנים מתרופפים , אנחנו מאבדים נפח והפנים מתחילות לצנוח ולקבל מראה מבוגר ועייף , וכאן מגיע תורם של הטיפולים החדשים של יצירת נפח , מילוי קמטים , והצערת עור הפנים .

הצערת עור הפנים במרפאת יו אסתטיקס – איזה טיפולים עומדים לרשותנו ?

תמיד מומלץ להפעיל שילוב של מספר טכנולוגיות טיפוליות כדי למקסם תוצאה מה שאנחנו קוראים השילוב המנצח של הצערת עור הפנים :

1.טיפולי לייזר פרקציונלי 1540 הטיפול המהפכני הזה עושה שלוש פעולות בעת ובעונה אחת :הוא גורם לגוף לייצר רקמות חיבוריות תת עוריות ” קולגן ואלסטין שמחזירות לעור את הגמישות שאיבד וממצקות אותו .בזמן הטיפול נוצרים אלפי חורים מיקרוסקופיים בעור ואנחנו מקבלים אפקט של פילינג עדין למראה צעיר ורענן יותר . הלייזר גם עוזר לטשטש קמטוטים עדינים בעור .

2. חומצה היאלורונית, זה הלהיט החם של הטיפולים האסתטיים בשנים האחרונות . לכל אחד מאיתנו יש חומצה היאלורונית בגוף , אך המאגרים שלה הולכים ומידלדלים במרוצת השנים .פריצת הדרך הענקית התחוללה בשנים האחרונות כשמדענים הצליחו לייצר ולהצליב ח.ה שזהה כמעט במאה אחוז לזו הטבעית שבגופנו .להזרקה של חומצה היאלורונית שתי מטרות עיקריות . א. מתן נפח ב. מילוי קמטים . היתרון הענק בטיפולים אלו שהתוצאות הן מידיות והטיפול עצמו אורך בדרך כלל פרקי זמן קצרים של כחצי שעה בלבד .

3 .בוטוקס , מי לא מכיר את השם ,בוטוקס נמצא בשימוש רפואי כמעט מאה שנה , אך רק בעשורים האחרונים החלו להשתמש בו יותר ויותר לטיפול אסתטי גרידא . הבוטוקס מוזרק בדרך כלל בשליש העליון של הפנים . שלושת האזורים הקלאסיים להזרקת בוטוקס הם במצח , המרכז המצח “בקמט זעף ” ובצדי העיניים . טיפולים נוספים בבוטוקס הם במיגרנות ובהזעת יתר בעיקר בבית השחי ובכפות הידיים .

4. טיפולי הבהרה של העור : עם ההזדקנות אנו “זוכים ” לקבל גם כתמים מכוערים שנקראים בלשון העם כתמי גיל , או כתמי שמש . הכתמים הללו ניתנים לטיפול קל יחסית בקרן אור שנקראת אייHH פי אל . קרן העור מתבייתת על המלנין , הפיגמנט שמרכיב את הכתם , מחממת וממיסה אותו . זהו טיפול לא כואב שאורך כ20 דקות והוא יעניק לעור מראה נקי בהיר וצעיר יותר .

טיפול השילוב המנצח של הצערת עור הפנים יגרום לכם להיראות יפים וצעירים יותר ובכך לשפר את ההרגשה הכללית שלכם .

לקוחות חדשים? מגיע לכם טיפול בוטוקס מתנה!

*מיועד ללקוחות חדשות בלבד מגיל 30+. מתנה אחת ללקוחה שרוכשת טיפול נוסף אין כפל מתנות . מותנה בכפוף להתאמה רפואית

מרפאת מומחים ללא התערבות כירוגית

לכל סוגי הטיפולים לחץ כאן >>

מאמרים נוספים בנושא:

Sex with hot twins.

Sex with hot twins. Daniel had a high temperature and he needed to urgently call an ambulance. When the guy porn hd videos opened the

Sex on the beach.

Sex on the beach. Names and some details have been changed for privacy reasons. I can't contain this story, but I can't tell anyone I

לטיפולי הבוטקוס המתקדמים שלנו