לבזבז עוד 300 ₪ על ג'ינס -"לחסוך " אותם על חומר שמוזרק לפנים שלך ????

שתפו את המאמר:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

קיצורי דרך:

היום בבוקר הגיעה לקליניקה שלנו אישה יפהפייה לבושה בהידור ,בשנות הארבעים לחייה . “אתם חייבים לעזור לי ” היא אמרה , בעוד דמעות שוטפות את עיניה היפות וגולשות על שתי חבורות כחולות שנראות כמכות שספגה מתחת לעיניה .

מסתבר שבעת ביקור אצל הקוסמטיקאית שלה היא ביקשה המלצות על רופא שיעזור לה לטשטש או לעשות מילוי קמטים בצדי העיניים ,הקוסמטיקאית לא התעצלה והפגישה את האישה עם רופאה שטענה שהיא מומחית לאסתטיקה והציעה להזריק לה חומר מילוי במחיר אטרקטיבי במיוחד .האישה שמעולם לא שמעה על הרופאה הזו קודם ,אבל סמכה על עצת הקוסמטיקאית .הסכימה ועשתה טיפול .17 יום לאחר ההזרקה היא הגיעה אלינו בדמעות ואמרה שכבר שבועיים היא לא הולכת לעבודה בגלל הסימנים שמתחת לעיניים .

אין לי מושג איזה חומר הזריקו לה ,אבל היה ברור שזה חומר עם צמיגות גבוהה ,בזמן שבאזור הזה צריך להזריק חומר עדין עם צמיגות נמוכה .הסתכלתי על האישה וחשבתי לעצמי שהנעליים שלה עלו לפחות 2000 ₪ והתסרוקת נעשתה בידי ספר משובח ,וגם בבגדים ובצמידים שעל ידיה היא לא חסכה ומפגינה טעם משובח ,חשבתי ולא הבנתי מדוע דווקא כשעושים טיפול רפואי ומזריקים חומרים לפנים ,דווקא שם אנשים מקפידים פחות ,יש נשים שקונות קופונים באתרים שונים ועושות הזרקות בוטוקס וחומרי מילוי ,ויש כאלה שהשאלה הראשונה שלהן היא : כמה אתם לוקחים על חומרי מילוי או על בוטוקס ,ולפי זה הן מקבלות החלטה .גבירותי אלה הפנים שלכן ,השאלות שאתן צריכות לשאול הן :מי מבצע את ההזרקה ואיזה חומר מזריקים לי ?

לאחרונה החלטתי שיו אסתטיקס תהיה המרפאה הראשונה בארץ שתספק מדבקת אותנטיות של כל מזרק כך שהלקוחה תהיה סמוכה ובטוחה שטיפלו בה בחומרים הטובים ביותר .

ולגברת שהגיעה אלינו ?היא תצטרך לעבור עכשיו טיפול להמסת החומר שהוזרק לה ורק לאחר תקופת החלמה קצרה אפשר יהיה להזריק לה שוב את החומר שהיו אמורים להזריק מלכתחילה ,הזול יצא יקר מאד ,שלא לדבר על עוגמת הנפש המיותרת ..

לקוחות חדשים? מגיע לכם טיפול בוטוקס מתנה!

*מיועד ללקוחות חדשות בלבד מגיל 30+. מתנה אחת ללקוחה שרוכשת טיפול נוסף אין כפל מתנות . מותנה בכפוף להתאמה רפואית

מרפאת מומחים ללא התערבות כירוגית

לכל סוגי הטיפולים לחץ כאן >>

מאמרים נוספים בנושא:

Sex with hot twins.

Sex with hot twins. Daniel had a high temperature and he needed to urgently call an ambulance. When the guy porn hd videos opened the

Sex on the beach.

Sex on the beach. Names and some details have been changed for privacy reasons. I can't contain this story, but I can't tell anyone I

לטיפולי הבוטקוס המתקדמים שלנו