למלא קמטים ולעצב פנים – אבל שיראה טבעי …

שתפו את המאמר:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

קיצורי דרך:

את נראית מצוין , היית בחופש ? זו תספורת חדשה ? את נראית ממש נהדר .וואו מתאים לך הלוק הזה ,מה עשית ? – אלו  הן התגובות שאני רוצה שאת תקבלי לאחר טיפול .

מילוי ועיצוב פנים באמצעות הזרקות של חומרי מילוי (חומצה היאלורונית ) ובוטוקס ,הם הטרנד החם עכשיו , כמעט כולן עושות , ולמרביתן זה מחמיא מאד ,האישה בת הארבעים וחמש או החמישים וחמש – ואפילו אחותן הבוגרת בת השישים וחמש ,נראות היום צעירות בהרבה מכפי שנראו נשים בגילאים האלה ,עד רק לפני עשר שנים – אכן חמישים הוא הארבעים החדש .

והיד עוד נטויה ,הרבה חומרים וטיפולים חדשים – כולל לייזר מתוחכם להצערת עור הפנים ,גורמים לנו להיראות צעירים מגילנו ולהרגיש טוב כל בוקר מחדש כשאנחנו מסתכלים במראה .

אבל ישנו גם הסיכון של הטיפול המוגזם : פה ושם אנחנו נתקלים בנשים עם מראה מופתע : מצח מתוח מדי ועיניים פעורות לרווחה , שפתיים לא פרופורציונליות ,עצמות לחיים מוגבהות במיוחד .

כל אלו משווים למטופלת מראה לא טבעי ולעתים גרוטסקי – החוכמה היא להבין את היתרונות ואת המגבלות של מבנה הפנים של כל מטופלת , ולעבוד ולשפר את הקיים .

זה טבעי לבקש לטפל בקמטים במצח , אבל לא טבעי לדרוש מהרופא להזריק עוד קצת חומר …כדי לקבל מצח חלק לחלוטין ובכך אולי לאבד את ההבעה והמראה הטבעי .

אם יש לך שפתיים דקות במיוחד , נכון לתת להם עיבוי עדין וקונטור יפה – לא נכון לבקש שפתיים עסיסיות  כמו אלו של סקרלט ג’והנסון ,הפרופורציות של הפנים שלך לא בנויות לזה . ואל תשכחי שזה טבעי שהשפה התחתונה שלך קצת בולטת יותר מזו העליונה (בכשני מ”מ)- אז אל תנסי להשוות אותן ,מפני שזה לא יראה טבעי .

ככלל אף אחד מאתנו לא נולד עם פרופורציות מושלמות בפנים -צד ימין תמיד יהיה קצת שונה מצד שמאל , הקמט בצדי האף תמיד יהיה עמוק יותר בצד אחד של הפנים , וזה בסדר ,זהו המראה הטבעי שלנו , ולא צריך “לתקן” אותו – צריך לטשטש את הקמטים , אבל בחוכמה ותוך כדי התייחסות למראה הטבעי שלנו .

ממה נובעות הטעויות ? או מדרישות  לא ריאליות של מטופלת , או מחוסר ניסיון של רופא שאינו מיומן מספיק , או שהוא מפחד להפסיד לקוחה ולכן יעשה את הטיפול כפי שהיא דורשת מבלי להתייחס למגבלות הטבעיות . רופא טוב לעולם לא יסכים לבצע פרוצדורה שאינה תואמת את מבנה הפנים

וכפי שנאמר בתחילת המאמר : המוטו שלנו הוא:

אנחנו רוצים שיחמיאו לך – אבל שיראה טבעי

לקוחות חדשים? מגיע לכם טיפול בוטוקס מתנה!

*מיועד ללקוחות חדשות בלבד מגיל 30+. מתנה אחת ללקוחה שרוכשת טיפול נוסף אין כפל מתנות . מותנה בכפוף להתאמה רפואית

מרפאת מומחים ללא התערבות כירוגית

לכל סוגי הטיפולים לחץ כאן >>

מאמרים נוספים בנושא:

Sex with hot twins.

Sex with hot twins. Daniel had a high temperature and he needed to urgently call an ambulance. When the guy porn hd videos opened the

Sex on the beach.

Sex on the beach. Names and some details have been changed for privacy reasons. I can't contain this story, but I can't tell anyone I

לטיפולי הבוטקוס המתקדמים שלנו