מזותרפיה והצערת עור הפנים בשיטת סקין בוסטרס

שתפו את המאמר:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

קיצורי דרך:

מזותרפיה היא טיפול אנטי אייג’ינג מושלם להחייאת  והצערת העור באזורי : הפנים,המחשוף וכפות הידיים . מטרת התהליך היא לטפל בשינויי הגיל בעור , להחיות את העור , להזין אותו מבפנים , ולתת לו מראה צעיר יותר, בריא ורענן.

המזותרפיה במרפאת יו אסתטיקס מתבצעת עם החומרים החדשים והמתקדמים ביותר של חברת רסטילן , שנקראים  SKINBOOSTERS  (סקינבוסטרס ),כלומר ממריצי עור  שמביאים  את תהליך התחדשות העור למחוזות חדשים ומתקדמים יותר .

,איך מתבצע הטיפול :  סקינבוסטרס היא חומצה היאלורונית,מיוחדת במינה – היא סמיכה פחות מחומצה היאלורונית רגילה שמשמשת למילוי קמטים , החומצה מגיעה במזרק מיוחד שמאפשר הזרקה שטחית של כמויות מדויקות על פני שטח גדול של העור – בניגוד להזרקה של חומר שמיועד לטפל בקמטי הבעה ששם מזריקים את החומר כולו למילוי הקמט , את הסקינבוסטרס מזריקים באופן שטחי בכל האזור שבו אנחנו רוצים לטפל : פנים , כפות ידיים ,מחשוף  .

התהליך קצר, הוא אורך כ 20 דקות ונותן תוצאות מדהימות . נדרשים שלושה טיפולים כדי להגיע לתוצאה המיטבית שנותנת חיים חדשים לעור , מזינה , מחיה ומצעירה אותו .

המזותרפיה מעניקה לחות לעור עייף, מטפלת בקמטוטים עדינים ומתאימה מאד גם לנשים וגברים צעירים שרוצים להאט את תהליך ההזדקנות ולהיראות טוב יותר .

ניתן לשלב את המזותרפיה עם טיפול לייזר 1540 – זהו טיפול הרולס הרויס הייחודי של יו אסתטיקס : הלייזר יוצר פילינג עדין ובונה רקמות חיבוריות תת-עוריות : קולגן ואלסטין  , וממצק את העור , ואילו הסקינבוסטר שמוזרק בעקבותיו מזין את העור ומעניק לו מראה צעיר ורענן יותר.

השאירו את פרטיכם בטופס צור קשר שלמטה ונחזור אליכם במהרה לקביעת תור .

לקוחות חדשים? מגיע לכם טיפול בוטוקס מתנה!

*מיועד ללקוחות חדשות בלבד מגיל 30+. מתנה אחת ללקוחה שרוכשת טיפול נוסף אין כפל מתנות . מותנה בכפוף להתאמה רפואית

מרפאת מומחים ללא התערבות כירוגית

לכל סוגי הטיפולים לחץ כאן >>

מאמרים נוספים בנושא:

Sex with hot twins.

Sex with hot twins. Daniel had a high temperature and he needed to urgently call an ambulance. When the guy porn hd videos opened the

Sex on the beach.

Sex on the beach. Names and some details have been changed for privacy reasons. I can't contain this story, but I can't tell anyone I

לטיפולי הבוטקוס המתקדמים שלנו