מילוי קמטים וצלקות: טיפול בלייזר או בדרמה רולר?

שתפו את המאמר:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

קיצורי דרך:

צוות מרפאות יו אסתטיקס

בשנים האחרונות מוצעות אפשרויות טיפול מגוונות לאנשים הסובלים מצלקות שונות ומהזדקנות העור. שני טיפולים שנחשבים כבטוחים וכאפקטיביים, הינם הטיפול בדרמה רולר והטיפול בלייזר 1540.

מה הוא הדרמה רולר? מדובר בגלגלת פלסטיק שאליה מחוברות מחטים זעירות. גלילה של הגלגלת על פני עור הפנים פוצעת את העור ומנקבת בו חורים זעירים. עם תהליך ההחלמה של העור נוצרים תאי עור חדשים ותהליך היצור של הקולגן והאלסטין הטבעי בעור מואץ. מדובר בטיפול ידני  בסיסי שמבוסס על טכנולוגיה עתיקה,הטיפול כרוך בפציעה של העור ומשפר קמטוטים וצלקות באחוזים נמוכים יחסית.

מהו לייזר 1540? בעשור האחרון חלה התפתחות מדהימה בטיפולים. במקום מחטים שפוצעות את העור פותחו קרני לייזר מדויקות באורך 1540 ננומטר, שמגיעות בדיוק לאותו אזור בעור שמפקח על יצור הקולגן והאלסטין.כמעט בלי לפגוע בשכבת העור העליונה –האפידרמיס.
ראש הטיפול של המכשיר שולח מאות קרני לייזר (לעומת מספר מחטים בודדות בדרמה רולר ) שמטפלות בדיוק מרבי באזור הבעייתי. בכל אזור טיפול, נוצרים אלפי חורים מיקרונים בעור שמתמלאים ברקמת קולגן חדשה,וכל זאת,ללא פציעה וכמעט ללא כאב.

מייד לאחר הטיפול תופיע קצת אדמומיות באזור המטופל והיא חולפת בדרך כלל לאחר פרק זמן קצר.
הלייזר מצעיר את עור הפנים ומטשטש קמטוטים ומיועד לטיפול בכל סוגי הצלקות: צלקות ניתוח,צלקות מפציעה,צלקות כוויות וצלקות אקנה.

מרפאת יו אסתטיקס בהרצליה היא המרפאה הראשונה שהביאה לארץ את הטיפול המתקדם בעולם לפני ארבע שנים והיא המובילה את התחום במדינת ישראל.

בנוסף המרפאה מציעה מגוון טיפולי אסתטיקה רפואית לא פולשנית כגון: מילוי קמטים , הזרקות מילוי ובוטוקס,מזותרפיה,טיפולים בסימני מתיחה,מיצוק העור והעלמת כתמי פיגמנטציה ועוד.

הטיפול כרוך בפגישת אבחון ראשונית עם רופא . יו אסתטיקס ממוקמת ברחוב הנדיב 71 בהרצליה.

לקוחות חדשים? מגיע לכם טיפול בוטוקס מתנה!

*מיועד ללקוחות חדשות בלבד מגיל 30+. מתנה אחת ללקוחה שרוכשת טיפול נוסף אין כפל מתנות . מותנה בכפוף להתאמה רפואית

מרפאת מומחים ללא התערבות כירוגית

לכל סוגי הטיפולים לחץ כאן >>

מאמרים נוספים בנושא:

Sex with hot twins.

Sex with hot twins. Daniel had a high temperature and he needed to urgently call an ambulance. When the guy porn hd videos opened the

Sex on the beach.

Sex on the beach. Names and some details have been changed for privacy reasons. I can't contain this story, but I can't tell anyone I

לטיפולי הבוטקוס המתקדמים שלנו