בוטוקס בשפתיים? איזה טיפול הוא המומלץ ביותר לטיפול בשפתיים?

שתפו את המאמר:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

קיצורי דרך:

שפתיים הפכו לאייקון הלוהט של השנים האחרונות ,שפתיים בצורת לב ,שפתיים של אנג'לינה ג'ולי ,של נטע אלחמיסטר או קים קרדשיאן .הרשת מלאה בצילומי שפתיים ,ומתמלאת בכל שעה בעוד ועוד צילומים של נשים שמציגות בגאווה לעולם את השפתיים שלהן .

אז איך מגיעים לשפתיים המושלמות ובאיזה חומר משתמשים למילוי שפתיים ?הטעות הרווחת היא ששפתיים ממלאים בבוטוקס – ממש לא – בוטוקס הוא מרפה שרירים ומיועד לטיפולים אחרים בעיקר באזור המצח וצדי העיניים. בעבר היו ממלאים שפתיים בסיליקון , אך הפרוצדורה הזו כבר לא קיימת כיום מפני שסיליקון הוא גוף זר שמשתילים ,הוא יכול לנדוד ממקמו וליצור בעיות בריאותיות.

אם לא בוטוקס למילוי שפתיים ולא סיליקון , אז מה כן ?

כיום הטיפול הבטוח והנפוץ ביותר בעולם למילוי שפתיים ולעיצוב שלהן הוא מילוי שפתיים עם חומצה היאלורונית , זהו חומר ידידותי לגוף וזהה כמעט לגמרי לחומצה שהגוף שלנו מייצר באופן טבעי .

כשאת מחליטה שהגיע הזמן למילוי שפתיים ,את קודם כל את צריכה להחליט איזו תוצאה את רוצה לקבל :האם להוסיף נפח בשתי השפתיים או לתקן חוסר סימטריות ?האם את רוצה לעצב אותן בצורה מסוימת ?האם יש לך מודל- מישהי שהיית רוצה שהשפתיים שלך יראו כמו שלה ? האם השפתיים שאת רוצה יתאימו למבנה הפנים שלך ? 

לפני כל טיפול, חובה להתייעץ עם הרופא המטפל וביחד אתם תחליטו כיצד למלא ולעצב את השפתיים המושלמות שלך .היתרון הגדול בחומצה היאלורונית היא הגמישות שלה ,האפשרות לטפל באופן מודולרי -בשלבים :מזריקים קצת חומר באזור מסוים ,מראים לך את התוצאה, והרופא יכול להסביר לך איפה הוא הולך להוסיף מילוי כך שיש כאן החלטה משותפת של המטופלת והמטפל על השלבים של תהליך המילוי שיובילו לקבלת התוצאה שתהיה מושלמת בעינייך. טיפול מילוי שפתיים הוא קצר יחסית ואורך בדרך כלל בין 15-30 דקות ,הוא כרוך בכאב קל יחסית של זריקה ולאחר הטיפול את יכולה לחזור מיד לשגרת יומך .

המון נשים יפות ומטופחות מסתובבות בינינו, הן נראות מצוין וברוב הזמן לא תדעי אלו טיפולים הן עושות ,העור נראה זוהר והשפתיים ממש מושלמות. הבעיה היא שלא מעט נשים מתפתות לכל מיני הצעות של מחירים זולים של  מכונים לא מקצועיים ,של מטפלים שלא כולם למדו רפואה ולא ברור באיזה חומרים הם משתמשים –ואז אנחנו רואים תמונות פחות מחמיאות של שפתיים מנופחות מדי והופעה גרוטסקית ולא טבעית בעליל , כפי שכבר הזכרנו הגוף שלנו מייצר חומצה היאלורונית באופן טבעי וישנן מספר חברות גדולות בעולם שמתמחות בייצור חומרים שדומים מאד לחומר הטבעי ומתאימים במיוחד להזרקה בשפתיים .חשוב לזכור ואסור להתפשר, מילוי שפתיים בהזרקה של חומצה היאלורונית מותר עפ"י חוק רק ע"י רופא שעבר הדרכה בסוג הטיפול הזה. את חייבת לוודא שלרופא או הרופאה שמטפלים בך יש ניסיון במילוי ובעיצוב שפתיים, כמה זמן קיימת המרפאה? והאם החומרים שמזריקים לך הם באישור משרד הבריאות .

ההמלצה שלנו תמיד היא לבחור במראה טבעי יפה ולא מוגזם ,השאיפה היא לעצב שפתיים שמשתלבות באופן הומוגני במבנה הפנים שלך ונראות כאילו שנולדת עם המראה המושלם זו בדיוק המומחיות של מרפאת יו אסתטיקס : שפתיים מושלמות שנראות טבעיות לגמרי ויעניקו לך את המראה שאת כל כך משתוקקת לו .

מוזמנים לראות חוות דעת וביקורות על המרפאה באתר היועצת.

אורי פלד 

בעלים של מרפאת יו אסתטיקס בהרצליה פיתוח

לקוחות חדשים? מגיע לכם טיפול בוטוקס מתנה!

*מיועד ללקוחות חדשות בלבד מגיל 30+. מתנה אחת ללקוחה שרוכשת טיפול נוסף אין כפל מתנות . מותנה בכפוף להתאמה רפואית

מרפאת מומחים ללא התערבות כירוגית

לכל סוגי הטיפולים לחץ כאן >>

מאמרים נוספים בנושא:

Sex with hot twins.

Sex with hot twins. Daniel had a high temperature and he needed to urgently call an ambulance. When the guy porn hd videos opened the

Sex on the beach.

Sex on the beach. Names and some details have been changed for privacy reasons. I can't contain this story, but I can't tell anyone I

לטיפולי הבוטקוס המתקדמים שלנו