צלקות אקנה : מניעה וטיפול של צלקות אקנה

שתפו את המאמר:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

קיצורי דרך:

רבים מאתנו עברו את החוויה הבלתי נסבלת של פצעי אקנה בגיל ההתבגרות. מרחנו תרופות  ,ובמקרים קשים במיוחד עברנו גם טיפול ברואקוטן .חלקנו עברנו את הטראומה בשלום וכמעט שלא נשאר נזק פרמננטי בעור , אבל רבים סובלים מצלקות שילוו אותם כל ימי חייהם , אם לא יטפלו בתופעה .

הנזק התמידי לעור והצלקות נגרמים כתוצאה מטיפול לא ראוי בפצעי הבגרות שהיה כרוך בחיטוט בפצעים , גירוד העור וניסיון לנקז ולהוציא את ההפרשות כלומר פיצוץ של הפצעים .הפעולות האלה גורמות ליצירת זיהום חיידקי משני והחמרה של תהליכים דלקתיים מקומיים .הפיצוץ של הפצעון פוגע בשלמותן של השכבות העליונות של העור : האפידרמיס והדרמיס , ובעקבות הדלקות שנוצרות בהם נוצרים התנאים ליצירת צלקת פרמננטית – קבועה בעור .

הדרך היעילה ביותר בטיפול ברוב הצלקות היא על ידי לייזר פרקציונלי באורך גל של 1540 ננומטר ,

הלייזר הפרקציונלי עושה מספר פעולות בעת ובעונה אחת : שיוף עדין של פני העור באזור הצלקת ,ויצירת קולגן ואלסטין שמשקמים את העור ויוצרים שכבה חדשה שממלאת את הצלקת מלמטה החוצה .

על אף ההתקדמות האדירה בטכנולוגיה בשנים האחרונות ,עדיין לא הגענו למצב שבו אפשר להבטיח העלמה טוטלית של הצלקות והחזרת העור למצבו קודם להצטלקות , אך אפשר להביא לשיפור משמעותי בו צלקות קטנות תיעלמנה כמעט לחלוטין וצלקות גדולות יותר תשתפרנה בצורה ניכרת .

במקרים קשים יותר אפשר להיעזר גם בתהליך שנקרא סאבסיז’ון שבו מנתקים עם מחט את ההידבקויות  התת עוריות הקשות ובכך משפרים את יעילותו של הלייזר הפרקציונלי בטיפול בצלקות עמוקות . פרוצדורה נוספת :לאחר הטיפול בלייזר ניתן להזריק חומצה היאלרונית לצלקות עמוקות , כדי למקסם את התוצאה של טיפול הלייזר .

טיפולי הלייזר הפרקציונלי כיום נותנים מענה נפלא לטיפול מהיר יחסית ובטוח לטיפול בצלקות אקנה ,בדרך כלל נדרשים 5-7 טיפולים במרווחים של חודש ימים בין טיפול לטיפול , הטיפולים אינם דורשים הכנה מיוחדת ואינם כרוכים בדרך כלל באלחוש או בהרדמה , ומיד לאחר הטיפול אפשר לחזור לשגרת היום הרגילה כשההגבלה היחידה היא חשיפה ממושכת לשמש כשבועיים לאחר כל טיפול .

לקוחות חדשים? מגיע לכם טיפול בוטוקס מתנה!

*מיועד ללקוחות חדשות בלבד מגיל 30+. מתנה אחת ללקוחה שרוכשת טיפול נוסף אין כפל מתנות . מותנה בכפוף להתאמה רפואית

מרפאת מומחים ללא התערבות כירוגית

לכל סוגי הטיפולים לחץ כאן >>

מאמרים נוספים בנושא:

Sex with hot twins.

Sex with hot twins. Daniel had a high temperature and he needed to urgently call an ambulance. When the guy porn hd videos opened the

Sex on the beach.

Sex on the beach. Names and some details have been changed for privacy reasons. I can't contain this story, but I can't tell anyone I

לטיפולי הבוטקוס המתקדמים שלנו