מילוי קמטים במרפאת יו אסתטיקס

שתפו את המאמר:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

קיצורי דרך:

מילוי קמטים במרפאת יו אסתטיקס

כל השיטות להעלמת קמטים ב יו אסתטיקס :

  1. הזרקות של חומרי מילוי המבוססים על חומצה היאלורונית . חומר זה נמצא באופן טבעי בגופם של כל בני האדם ובשנים האחרונות הצליחו לייצר במעבדה חומר זהה. היתרון הגדול של חומצה היאלרורונית הוא שהיא נספגת בגוף באופן טבעי ומשטיחה את הקמטים לתקופה של שנה עד שנה וחצי ואין בה את הסיכונים של הזרקת חומר קבוע כמו סיליקון. 
    במרפאת  יו אסתטיקס. אנחנו עובדים עם חומרי המילוי המתקדמים ביותר בעולם בהזרקות רגילות – ובהזרקה חדשנית באמצעות קנולה – מחט ארוכה ואלסטית שמאפשרת להפחית את מספר הדקירות למינימום .
  2. מזותרפיה בשיטת SKINBOOSTERS , השיטה החדשנית מבית רסטילן להצערת העור ולמילוי קמטוטים עדינים
  3. בנוסף להזרקות מילוי -ישנן כיום שיטות חדשות שמאפשרות להחיות את העור במידה ניכרת, להצעיר אותו, ולטפל בקמטוטים עדינים, בלייזר או באיי פי אל .
    במקרה הצורך ולתוצאה אופטימלית של הצערת העור ניתן ואף מומלץ לשלב בין השיטות .

 הטיפולים מתבצעים ע”י ד”ר אלינה לוזינסקי מומחית לרפואת עור, רופאה בכירה בבי”ח שיבא .

חומצת הפלא :מילוי קמטים ,פיסול פנים ,עיצוב לחיים ,שפתיים ועוד…

לכל אחד מאתנו יש בגוף חומצה היאלורונית . כבר לפני שבעים שנה גילו חוקרים אמריקאים שהתפקיד העיקרי של חומצה היאלורונית הוא שמירה על נפח העור ועל לחותו, ולאחר שנות מחקר ופיתוח מרובות, בשנות התשעים של המאה הקודמת החלו בטיפולי מילוי קמטים עם חומצה היאלורונית, וכיום זהו התקן הטיפולי מספר אחד בעולם למילוי קמטים

החומצה ההיאלורונית היא ורסטילית מאד וניתן באמצעותה ממש “לפסל ” את הפנים, למלא לחיים שקועות ,לעבות שפתיים ,לנטרל את המראה העייף של שקעים מתחת לעיניים, תיקון אסימטריות בפנים, תיקון אף, מילוי שקעים בצידי הראש, אין סוף אפשרויות לתיקון פגמים אסתטיים והענקת מראה צעיר ורענן למטופל או מטופלת.

חומצה היאלורונית סופגת מים פי אלף !! ממשקלה וכך היא מעניקה נפח לריקמת העור . עם התבגרותנו ,אנחנו מאבדים נפח בפנים “פנינו נופלות ” הזרקת חומצה היאלורונית משיבה לנו את הנפח ומעניקה לנו מראה צעיר ורענן יותר. יתרון נוסף לטיפולים אלו הוא שהזרקת חומצה היאלורונית מעודדת את הגוף לייצר קולגן חדש.

בשנים האחרונות פותחה שיטה חדשה להזרקה באמצעות קנולות , מחט שטוחה וארוכה שהיתרון הגדול בה שבמקום לעשות הרבה דקירות הרופא יכול למלא שטח נרחב בפנים באמצעות נקודת כניסה אחת . רופא מיומן יתאים את הטיפול האינדיבידואלי לכל מטופל :הזרקה של מזרק רגיל או באמצעות קנולה. היות והחומר המוזרק כמעט זהה לחלוטין לחומר הטבעי שבגופנו זהו תהליך בטוח במיוחד ,יחד עם זאת תמיד צריך לזכור שבכל טיפול רפואי עלולות להתפתח תופעות לוואי וכדאי וצריך לקבל ייעוץ לפני ההזרקה מהרופא המטפל . טיפול למילוי קמטים יתבצע אך ורק ע”י רופא שהוכשר לכך.

המותגים המובילים :

כל המותגים המובילים מיוצרים במעבדות בעלות תקנים בינלאומיים מחמירים ובאישור משרד הבריאות .

רסטילן

מיוצרת בשבדיה  היתה החברה הראשונה בעולם שהציגה חומצה היאלורונית ,שלא מן החי  והראשונה לקבל אישור של משרד  הבריאות  האמריקאי .

לומינרה 

הלהיט החדש שכבש את השוק בישראל ,וכיום הוא המותג הצומח ביותר באירופה

ג’ובידרם

מיוצרת ע”י חברת אלרגן האמריקאית יצרנית חומרי מילוי מתקדמים.

טאוסיאל

מיוצרת בשוויץ ,אחד המוצרים הוותיקים בשוק .

מידע נוסף על מילוי קמטים, מחירים ובאיזה אזורים עושים מילוי ניתן למצוא במדריך של היועצת.

כל טיפולי הצערת העור ומילוי קמטים במרפאתנו מתבצעים ע”י ד”ר אלינה לוזינסקי מומחית לרפואת עור, רופאה בכירה בבי”ח שיבא .
לפרטים נוספים ולשאלות בנוגע לטיפולים רפואיים אסתטיים ניתן לתאם פגישה במרפאת יו אסתטיקס , נשמח לעמוד לרשותכם.

לקוחות חדשים? מגיע לכם טיפול בוטוקס מתנה!

*מיועד ללקוחות חדשות בלבד מגיל 30+. מתנה אחת ללקוחה שרוכשת טיפול נוסף אין כפל מתנות . מותנה בכפוף להתאמה רפואית

מרפאת מומחים ללא התערבות כירוגית

לכל סוגי הטיפולים לחץ כאן >>

מאמרים נוספים בנושא:

Sex with hot twins.

Sex with hot twins. Daniel had a high temperature and he needed to urgently call an ambulance. When the guy porn hd videos opened the

Sex on the beach.

Sex on the beach. Names and some details have been changed for privacy reasons. I can't contain this story, but I can't tell anyone I

לטיפולי הבוטקוס המתקדמים שלנו