מה עושים במידה והניתוח האסתטי עבר ללא הצלחה

שתפו את המאמר:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

קיצורי דרך:

ניתוח קוסמטי אינה פעולה שנעשית בקלות דעת, ולעיתים היא דחופה יותר או פחות. לא משנה מה המניעים של הניתוח, רופא חייב למטופל חובת זהירות וחל עליו איסור לנהוג ברשלנות. במידה והניתוח לא מצליח, במקרים מסוימים המטופל זכאי לפיצויים בעבור הנזק שנגרם לו. כינסנו עבורכם את כל מה שאתם צריכים לדעת במקרה כזה במדריך שלפניכם.

רשלנות רפואית בניתוחים אסתטיים – מדריך מלא

החוק בישראל קובע חובה עבור אנשי רפואה לעמוד בחובת הזהירות שלהם כלפי מטופלים. בהתאם לכך מנתחים חייבים לעמוד במספר חובות בסיסיות:

  1. הסכמה מדעת: בגלל שפעמים רבות ניתוחים קוסמטיים נעשים לפי בחירתו של הלקוח, על הרופא מוטלת חובה מוגברת ליידע את המטופל בסיכונים הרלוונטיים של הניתוח ולקבל הסכמה מלאה שלו בכתב. מה שנקרא בשפה משפטית "הסכמה מדעת" לביצוע הניתוח. לעיתים ביצוע של ניתוח ללא הסכמה מדעת יכול להוות עילה נפרדת לתביעה גם אם הניתוח הצליח.
  2. מבחן "הרופא הסביר": על רופאים חלה חובה לבצע את הניתוח בהתאם לסטנדרטים הרפואיים הראויים כלומר עלינו לשאול מה רופא סביר היה עושה בנסיבות העניין. לכן, על רופא סביר לברר את ההיסטוריה הרפואית של המטופל, להציג סיבוכים אפשריים, להשתמש במכשור מתאים ובפרוטוקול טיפול מעודכן, להתכונן כראוי לניתוח ועוד. 

בנוסף, חובות המנתח למטופלים לא נגמרות עם סיום הניתוח ויכולות להמשיך לאורך תקופת ההחלמה והשיקום. על המנתח להיות ערני למצבו של המטופל, לתת הוראות נכונות אילו פעולות רצוי שהמטופל יעשה ומאילו להימנע, ולהפנות לטיפול משלים ראוי. 

 

במידה וחס וחלילה נגרם נזק במהלך ניתוח ומסתבר שהמנתח לא עמד במבחן הרופא הסביר לפני, במהלך ואחרי ,הניתוח הרי שמגיע למטופל פיצוי על הנזק בעוון רשלנות רפואית בניתוחים אסתטיים.   

מתי לא קיימת עילת תביעה

צוותי הרפואה בישראל מאומנים ורמתם נחשבת גבוה ומתקדמת ועל כן, ברוב מוחלט של המקרים הניתוחים עוברים בצורה חלקה. ייתכנו גם מקרים בהם המטופל לא מרוצה לבסוף מהתוצאה הסופית. במקרים כאלה, כל עוד לא הוכחה רשלנות מצד המנתח כנראה שלמטופל לא תהייה עילת תביעה. במקרים אחרים ייתכן שהניתוח לא יצליח למרות שהמנתח לא התרשל- ברפואה אין 100% הצלחה. 

מה עושים במקרה של רשלנות?

עורכי דין הם אנשי מקצוע שתפקידם למצות את זכויות הלקוחות שלהם, לברר את הפרטים ולעשות הכל כדי שהלקוח יזכה בפיצוי הולם. פיצוי וראוי חשוב ביתר שאת במקרים בהם מטופלים נותרים עם צלקות פיזיות, נפשיות ולעיתים צורך לשוב אל שולחן הניתוחים כדי לתקן את הנזקים. באמצעות שירות משפטי אתם מגדילים את סיכוייכם לקבל את שמגיע לכם. 

לסיכום, מקרים של רשלנות רפואית בניתוחים אסתטיים עלולים להתרחש ועלינו להיות מודעים לסיכונים שבפרוצדורות הרפואיות שאנו בוחרים לקחת כדי להימנע מעוגמת נפש ונזקים. עם סיוע משפטי מקצועי תוכלו להנות ממרב הזכויות המגיעות לכם. 

לקוחות חדשים? מגיע לכם טיפול בוטוקס מתנה!

*מיועד ללקוחות חדשות בלבד מגיל 30+. מתנה אחת ללקוחה שרוכשת טיפול נוסף אין כפל מתנות . מותנה בכפוף להתאמה רפואית

מרפאת מומחים ללא התערבות כירוגית

לכל סוגי הטיפולים לחץ כאן >>

מאמרים נוספים בנושא:

Sex with hot twins.

Sex with hot twins. Daniel had a high temperature and he needed to urgently call an ambulance. When the guy porn hd videos opened the

Sex on the beach.

Sex on the beach. Names and some details have been changed for privacy reasons. I can't contain this story, but I can't tell anyone I

לטיפולי הבוטקוס המתקדמים שלנו