איך מטפלים בקמטים ומצעירים את עור הפנים?

שתפו את המאמר:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

קיצורי דרך:

כיום יש מספר דרכים יעילות לטיפול בעור פנים רפוי ובקמטים .מה שחשוב עבורך הוא היכולת לבחור את הטיפול הנכון והמתאים לסוג העור שלך ואת זה בדיוק אנחנו מציעים במרפאת יו אסתטיקס . בנוסף לטיפולים בקמטים אנחנו מציעים גם טיפולים למיצוק העור והעלמת כתמי פיגמנטציה ובנוסף, תוכלי לבחור בין שתי שיטות מובילות לטיפול בקמטים והצערת העור:

א. לייזר – בשיטה הזו מטשטשים את הקמטוטים העדינים ובמקביל גם גורמים לגוף לייצר קולגן ואלסטין. טיפולי לייזר מעניקים לעור גמישות ונפח ויוצרים פילינג מרענן. הלייזר מסייע לקלף את העור, להחיות אותו ולהחזיר לו את הרעננות הטבעית.

כל טיפולי הלייזר במרפאת יו אסתטיקס מבוצעים באישור משרד הבריאות הישראלי והאמריקאי. אנו מחזיקים בציוד המתקדם בעולם ומפעילים טכנולוגיות משוכללות במטרה לסייע לציבור המטופלים. תוכלו להתייעץ איתנו בכל מקרה של התלבטות, לשמוע על פתרונות לטיפול בקמטים ולחוש צעירים מאי פעם.

ב. הזרקות – שיטה נוספת לטיפול בקמטים והצערת העור מבוססת על הזרקות. במהלך הטיפול מזריקים בוטוקס לשליש העליון של הפנים, בעיקר במצד ובצידי העיניים, בעוד בשני השליש התחתונים מזריקים חומצה היאלורנית. החומצה היא חומר הנמצא בגוף בצורה טבעית ותפקידו למלא קמטים באופן מיידי. לאחר מאמצים של עשרות שנים, הצליחו מדענים לסנתז במעבדות חומר שהוא זהה כמעט לחלוטין לזה שקיים בגוף.

את התוצאות של טיפולי הזרקות אפשר לראות כבר לאחר טיפול שאורך 20 דקות בלבד. המשמעות היא שביעות רצון, חזרה מהירה לשגרה וביטול הצורך בתהליך התאוששות ארוך ומעיק.

כך תשיגו מראה צעיר וטבעי

אנחנו במרפאת יו אסתטיקס מאמינים שלכל אחד מגיע מראה צעיר, חלק וטבעי. הטכנולוגיות שלנו מתאימות למי שרוצה לשמור על מראה פנים רענן, אך לא מעוניין להתמודד עם שאלות מיותרות. אחרי הטיפול שלנו תוכלו לחזור למראה האמיתי שלכם מבלי שאנשים יידעו על כך, אלא יחשבו שהייתם בחופשה, אצל הספר או פשוט קניתם בגדים חדשים…

רוצים לקבל מידע נוסף על טיפולי לייזר והזרקות למילוי קמטים והצערת העור? הגעתם למקום הנכון: השאירו פרטים באתר או צרו קשר כבר עכשיו עם אחד המומחים של יו אסתטיקס. תאמו מולנו פגישת ייעוץ בחינם ותיהנו מהעור שעליו תמיד חלמתם.

לקוחות חדשים? מגיע לכם טיפול בוטוקס מתנה!

*מיועד ללקוחות חדשות בלבד מגיל 30+. מתנה אחת ללקוחה שרוכשת טיפול נוסף אין כפל מתנות . מותנה בכפוף להתאמה רפואית

מרפאת מומחים ללא התערבות כירוגית

לכל סוגי הטיפולים לחץ כאן >>

מאמרים נוספים בנושא:

Sex with hot twins.

Sex with hot twins. Daniel had a high temperature and he needed to urgently call an ambulance. When the guy porn hd videos opened the

Sex on the beach.

Sex on the beach. Names and some details have been changed for privacy reasons. I can't contain this story, but I can't tell anyone I

לטיפולי הבוטקוס המתקדמים שלנו